Tuesday, April 6, 2010

FINE

first post?

xde la..kalau ikutkan ni post yang ke 166 aku kat blogspot..but for some reason aku buat blog baru..berlari eninggalkan sesuatu..yelah..aku berlari meninggalkan seseorang yang pernah aku anggap penting dalam hidup aku..biarlah blog lama tu tinggal sejarah..aku takkan tutup blog aku tu..kalau buhsan2 boleh baca balik kan..

sbab tu la aku malas nak share address blog aku ni kat sesapa..xde kebebasan nak menulis..bila aku tulis je, ramai baca, bila ramai baca, ramai y tahu..bila ramai yang tau, dah xde privacy lagi..bile takde privacy- baik aku tulis note kat facebook jek..btol tak?

kali ni..blog aku kali ni, korang takkan tau aku sape..aku pun xkan ade hati nak bagitau korang sape aku..aku blogging bukan nak carik kenalan..fesbuk ade kalo nak carik kawan..kawan pon bukanye betol...

aku tengah bengang sebab aku memang bengang...aku bengang bila baca blog orang yang pernah claim aku sebagai bestfren dia..pastu tulis camtu dalam blog dia..pastu ramai-ramai baca..shit la...aku cam xcaye la dia boleh tulis kat aku camtu skali kan...dah ar..ko pergi la kat bestfriends ko yang lain..aku dah kecik ati sangat kat kau..

aku tau kau kesian kat aku sebab aku tak ada sesapa kat sini..fine..aku takkan carik kau lagi..melain kan kau carik aku..aku dah penat nak fikir pasal friendship lagi dah..aku nak kerja je skarang..dont worry aku akan bayar balik duit kau..tu la susahnya kalau terhutang budi kat orang...demnnn...

xpe...xpe..

kau tak nak aku berubah..kau tak paham..aku kena berubah..aku kena fit in dalam alam pekerjaan..aku dah tak boleh nak buat perangai macam budak-budak macam zaman belajar dulu lagi..aku tak boleh nak tunjuk perangai emo brutal mental aku tu lagi sekarang..aku dealing dengan orang berusia sekarang..aku antara yang termuda kat tempat kerja aku..

cammane aku nak survive dengan perangai tunjuk perasaan aku cam dulu tu?

cukup la aku bela diri kat sini...aku tak larat la..kau takkan paham..kau takkan paham hidup seorang aku, hidup dalam family yang seperti family aku..punya kawan-kawan baru- kena adapt ngan suasana hidup baru..kau pandai..aku tak pandai..kau hebat..aku looser..

aku akui itu..

well..kau pikir la apa yang kau nak pikir..yang penting aku tetap aku..kau kata aku dah berubah, its up to you..sukahati kaulah..aku kena move on..aku kena grow up..aku tak nak jadi pokok bonzai..aku nak jadi pokok oak yang besar yang boleh jadi tempat berteduh untuk orang lain..aku tak boleh pentingkan diri sendiri..xpe...

panjang betol luahan perasaan akku kali ni..

kalau ada typo error ke apa ke, itu maksudnya aku x semak balik apa yang aku taip..tulus dari hati aku..seperti kata-kata yang aku sanjung tu dari dulu sampai sekarang dan mungkin selamanya- feel dan ikhlas...aku tau kau sentiasa ada di alam maya ni...

thanx dude~

No comments:

Post a Comment