Tuesday, April 6, 2010

fine II

sucks!

itu yang aku rasa..dalam hati,

'ko gi terjun bangunan tingkat 40 je la emily oi'

dalam otak,

'kalau mati saper nak bayr hutang ptptn aku?..siapa nak sara femly?..(alahai cam la slama ni aku bagi duit kat femly'

tapi yang paling pening sebenarnya, kalau aku mati, maka tak merasalah gaji first aku hujung bulan ni..haha..bila cakap pasal duit je mata aku dah bersinar-sinar..semanat datang balik..wa~refreshing sungguh..huhu..

tak de la..rasa sucks giler sebab terbaca entry post member aku yang cerita kat entry kat bawah ni..giler kan?..terkesan beb dalam hati ni..dia pikir masalah dia jek..dia tak pikir masalah aku..caner aku nak entertain dia sedangkan dia tak pandai nak hiburkan hati aku..

ntah la..cakap banyak pun tak guna..kalau cakap kau terasa dengan aku, cuba kau gandakan kesedihan yang kau rasa tu..paling kurangpun 10 kali ganda dari rasa sakit kau..camtu kot yang aku rasa..

aku sudah tak larat mau dengan the same old story..kau tau betapa nak bernanahnya telinga aku dengar cerita yang sama?..tapi aku tahankan sebab kau tu kawan aku..tau betapa sedihnya aku bila aku call kau nak cerita probs aku, instead ko cerita problem kau pulak..betapa frustnye cuma tuhan je yang tau..

bila kau tulis kat blog kau yang kau kesian kat aku sebab aku tak ada kawan lain,kau rasa apa yang aku rasa?..bila kau kau tulis yang aku dah ada kawan baru, aku dah mula confuse..kau tak heppy kah aku ada kawan baru?..bila kau kata aku seperti berpura-pura gembira dengan kawan-kawan baru aku tu, kau rasa apa yang aku rasa?

adakah kau enggan share the happiness?..adakah kau terlalu rindukan aku yang selalu runsing dulu?..kau kawan dengan aku sebab aku bukan seorang yang gembira kah?..dan kau tak ahu aku gembirakah?..apa yang kau nak dari aku sebenarnya ni?

well..aku tak patut buang masa cerita segala bagai tentang benda ni lagi..tapi sebab aku tak nak tulis lagi benda-benda camni untuk the next entry kelak, so terpaksa aku taip jugak...

entahlah..suka hati kau lah..kalau kau sangat appreciate friendship kau, kau pasti takkan buat aku mcam ni..kau mesti akan beritahu aku elok-elok apa yang kau rasa instead of luahkan segalanya dalam entry kau tu...

ok..

kalau itu yang kau rasa, kalau itu yang kau mahu..fine..

fine..

No comments:

Post a Comment