Friday, June 25, 2010

aku...

aku terasa geli giler bila baca privious post aku tadi..rasa cam nak muntah sebaldi..tapi aku sayang yang amat untuk delete post aku tu..sebab nanti rasa menyesal pulak..dulu aku pernah delete post2 kat blog, banyak benda yang aku tulis..walau nampak bodoh atau sengal, tapi itulah yang aku pernah tulis satu masa dulu..benda yang pernah aku rasa...

so kali ni aku takkan buat benda yang sama..jadinya aku akan terus biarkan post yang aku rasakan bodoh dan tak menarik itu untuk tatapan bila aku dah tua kelak..

dan aku dah decide untuk tak update blog lama kau buat selamanya (buat masa ni la)..sebabnya aku rimas bila orang yang folow blog aku tu, baca dan sibuk cari aku kat real life dan kononnye bagi support kat aku..kira empati dan simpati yang terlebihla tu..

honestly, aku sukakan privacy..dan buat kesekian kalinya aku rasa sangat termenyesal bila aku publish dan follow blog orang lain guna identiti aku..kira apa yang aku tulis sekarang dah tak ada kebebasa..ada je yang mahu persoalkan dan pertikaikan..bukan takat mesej, call, tanya, ko ok tak..aku malas...

haha..kelakarkan..cukup la akalau aku cakap yang aku anggap blog ni sebagai the other side of me yang meluah kan rasa hatti dan pemikiran pada strangers yang tak tau pun siapa aku..simple kan?

No comments:

Post a Comment