Friday, June 25, 2010

missing enpon~

sedih yang amat bila kejam kata hanpon dia ilang semalam..dia mesej and call semalam..tapi aku tak reply adn tak angkat sebab tido sudah..pepagi baru balas mesej..tu pun dia tak reply lagi..

yang buat aku sedih yang amat ti sebab aku baru cakap kat dia yang aku mahu beli enpon baru..dan aku baru je main dan godeh2 enset dia yang hilang tu..gambar banyak tak transfer lagi lak tuh...

ntah la..benda nak jadik..memang tak boleh nak halang..dah jadi dah pun..details aku tak tahu..camne and kat mana ilang semua tu..tabah je la..aku pernah rasa semua tu, and aku paham apa yang dia rasa...

bukak cerita pasal akak aku sorang ni..aku rasa bengang kat boyfriend dia..ntah..orang tu tak pernah buat jahat pun kat aku..malah pernah tolong aku sekali di saat aku dalam kesusahan yang amat sangat..tapi tak tau kenapa aku masih tak boley nak accept dia as my future family...

maybe sebab dia banyak kali buat kejam menangis kot..ntah la...aku malas nak amek tahu hal orang lain..melainkan dorang yang nak cerita kat aku..kekadang terpaksa tadah je telinga tanpa rela..nak buat macam mana..aku kan pendengar yang baik..

haha..gelak je la..

No comments:

Post a Comment