Thursday, April 8, 2010

cubaan bertabah..

mencuba bertahan sekuat hati
layaknya kapal yang dilambung ombak


datang mood jiwang, dari hujan renyai di kerinchi, jadi hujan lebat dalam hati aku..

masa balik tadi terjumpalah bebudak ni..masing-masing dengan muka ceria sebab dah lama tak jumpa each other..aku dah teang dah bila fikir yang dalam ramai-ramai perempuan tu takkan ada terselit seorang lelaki macam selalu..tak ke pelik kalau dia still hang out dengan memember perempuan lagi sedangkan sudah ramai kawan lelaki yang dia ada..

fine..

tapi aku agak goyah bila nampak kelibat dia..cuma nampak belakang dia dah buat aku rasa macam nak lari jauh-jauh..tak bersedia lagi nak berlakon untuk bersemuka dengan dia..tak taulah dia nampak aku ke tak..yang penting aku tak pandang dia..tapi aku macam dapat rasa dia pandang aku..pastu buat muka serius dia tu..yang lebih kepada muka indon tu..(no offense ya rakan-rakan negara jiranku, kerana muka dia memang ada iras-iras wajah kalian)..

rasa je la..xtau la betul ke tak..ingatkan aku dah boleh get over him..tapi, mana ada orang bley lupakan seseorang dalam masa 2 hari je kan?

lagi pun aku bukannya nak lupkan dia pun..just nak hilang kan rasa ini..

hope berjaya pasni..huhu..

No comments:

Post a Comment